Enjoy the silence!

Ok…deci asa cum spuneam aseara, m-am holbat la tavan. Cu castile-n urechi si gandul far away, m-am intors de pe-o parte pe cealalta ca un peste pe uscat. Am adormit intr-un final pe la 4,cand purtata de Eternity Bar Lounge am pasit in lumea viselor, din care,la un moment dat, imi doream cu disperare sa scap… La 9 tresar cand aud usa la intrare si o vad pe mama venind de la magazin cu drogul meu rece ca gheata: Redbull…
Il dau pe gat in 2 timpi si 3 miscari si plonjez in baie.  Ies la fel de buimaca,desi dusul rece era menit sa ma invioreze… Ma apuc de curatenie si fac maruntel din buze caci imi amintesc de rudele lu` peste care imi calca pragul asta seara, desi nu le-a invitat nici dracu`.
O sa vina 2 copii “copaci”-verisorii mei, el calare pe laptopul meu si ea cu un zambet stampilat pe fata o sa-mi urmareasca entuziasmata toate gesturile. (Adevarul este ca pustoaica imi seamana perfect si ma studiaza din cap pana in picioare,ca apoi sa ma imite la perfectie…) Abia astept!!! NOT! Se anunta o ploaie pe cinste si profit de linistea din camera mea pana cand aterizeaza lumea… ma intind in pat si ascult :

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu