Nightmares

Toata noaptea m-am scufundat in tacere… Nici muzica nu mi se parea ca ma mai deranjeaza. Defapt, nici nu o auzeam. Poate ca eram prea familiarizata cu aceleasi sunete,caci ascultam aceeasi melodie de cateva ore bune…
Era trecut de miezul noptii si inca eram agitata. Insomnie?!  Sau doar nebunie curata?!…pentru ca ori de cate ori incercam sa adorm sau sa ma relaxez,tot de atatea ori saream din pat cu inima cat un purice. Inexplicabila stare si totusi destul de familiara…
Am adormit in jurul orei 2…cu greu… Ca la 4:30 sa ma trezesc dintr-un cosmar,din cauza altui cosmar live…
Nightmare part one:  In visul meu,ma rataceam… Visez destul de des cartierul din care am plecat acum 10 ani si desi nu mai am tangente cu acea zona, ma intorc acolo…in vis… Si recunosc doar parterul blocului in care stateam…e neschimbat…aceeasi gradina, aceleasi geamuri pe care fugeam din casa… In rest,totul e gri si de nerecunoscut… asemenea unui labirint…iar eu nu gasesc iesirea…
M-am trezit repede din cosmarul meu,si nu sunt curioasa ce-ar fi urmat daca nu m-as fi trezit…pentru ca stiu deja… Cautam disperata,in slow motion … semnul “EXIT”!


Nightmare part two: O melodie pe care n-am mai ascultat-o de mult, (caci nu mai ascult acel gen de muzica) mi-a inundat urechile si m-a facut sa ma trezesc tremurand… Eram buimaca de somn si totusi am intuit imediat cine e persoana care vine la 4 dimineata cu muzica data la maxim si parcand la geamul meu… Ceea ce nu puteam sa-mi explic,era motivul pentru care asculta el acea melodie…
Bizar. Dar nu trebuie sa-mi pese! M-am scuturat si-am dat fuguta la baie. M-am spalat pe fata cu apa rece ,sperand ca imi voi reveni…
Am adormit …
As fi vrut sa nu ma mai trezesc vreo 48 de ore…si sa nu mai visez nimic…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu