Hai Bonjour de dimineata! :))

Mai matinala ca azi,n-am fost nicicand… (sau poate doar  cand ma trezeam la 6,in liceu…si asta pentru ca suna alarma aia balbaita…)
M-am trezit, da! Cu ochii rosii, de parca s-au bronzat si ei…si cu febra musculara,de parca ieri am dat proba “100 m garduri”.
Si da,seman cu o tomata! Asta pentru ca sunt “fericita” posesoare a unui ten ce se lasa rugat sa fie bronzat.  Ceea ce ma bucura este faptul ca nu ma ustura pielea…si la cat de sensibila sunt din punctul asta de vedere, e o bucurie…
Am dormit dusa… Cand unii se intorceau pe partea cealalta,altii n-aveau somn… (cine stie,cunoaste!)
Si mai vreau inca o zi de relax…+cateva UV si sarituri in piscina! Numai ca zilele astea,altele imi sunt prioritatile!
Profit acum ca sunt singura si ca sa functionez bine de-a lungul zilei dau pe gat o cafea cu miere si las pe fundal sa urle-n difuzoare “Mt Eden DnB- When Will The Storm Begin”…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu